Göteborg

Hej, igår åkte jag till Göteborg och träffade Grace flr vi skulle shoppa lite:)
men vi gick bara runt i 5an kollade mest på övervåningen för dom har dom bästa klädaffärerna där haha, men gick vi till gina vid kompassen för ingen annan Gina hade en bandeau, ah men när vi var där borta kollade vi ändå lush, fresh aromatics och chelsea.
Inne på lush hade dom en rätt nice mascara, det var typ gjort av sjögräs och bara naturliga ämnen, så funderar faktiskt på att köpa den nästa gång jag åker till göteborg, bara för att testa liksom;) 
 
Typ somsagt stressade jag iaf igenon alla affärer medans Grace typ var jätte chill med allt haha, men vi skulle till lager 157 så ville liksom hinna köpa de jag skulle ;) 
 
men a vi åkte till de nya lager 157 i kållered och kollade där och det var sjuuuuukt lång kö, den var liksom svängd och allt möjligt haha. 
 
köpte dom två tröjorna på lager 157, 80:- st har jag för mig. 
 
Onödigt stor bild för en pinsett haha, men 19:- från Gina. 
Bandeau 59 :- från Gina
 
Linne 100:- från Monki.
 
Det var det jag köpte typ:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0