Semestern:)

 
Hej förra veckan var jag på semester. Söndag: åkte vi hemifrån vid kl: 10.00 och kom till Malmö och var med Morgans sons familj, var på hotel där sen åkte vi till Trelleborg det ligger längst ner i Sverige och var där innan vi tog båten till Tyskland, sen åkte vi från platsen som båten stanna och släppte av oss i, sen tog vi bilen till binz och bodde där i en natt i ett hotel som jag ej kommer ihåg namnet på sen åkte vi till någon annan stad som jag ej kommer ihåg namnet på och var där ett tag sen åkte vi till polen och bodde på hotellet Hampton by Hilton det hotellet låg på gränsen mellan Tyskland och polen, och var där i två nätter och bada och sola, sedan åkte vi från Swinoujscie (som låg i polen), tillbaka till Tyskland till ett hotel som hette Alter Speicher som låg i Tyskland och där så höll dom en fest som heter Schwedenfest för att fira att den delen av staten var svensk en gång i tiden. Så var vi där i 2dagar och sen åkte vi upp till Kir och handla på det stora köpcentrumet och köpte lite grejer, sen tog vi en 12timmars båt till Göteborg och där skulle man sova och så kunde man köpa grejer på taxfree shopping och jag köpte ett puder som kommer på bild längst ner. Iallafall när det var hela resan lite kortfattat :)
Malmö :)
Malmö igen.
Detta var i tyskland i wissmar. 
Detta med.
Pankakor i polen.
Varm choklad i polen.
mini nutella
mina mini nutellan :)
85:- kr tror ja de va :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0