Bleeek/tips

Sa ju att jag skulle lägga upp en bild där man ser hur blek jag är, bara för att liksom!xd
Haha fråga ej vad det är för bild, jag å min bror hade tråkigt så vi körde badminton så kom min syster och tog kort och då körde jag upp hela facet i badminton racket så tycket det var bäst att stryka över...
 
Men det ska bli sol imorgon å resten av veckan vad jag vet så ska försöka sola typ överdrivet mycket så detta får vara en ''före bild'' haha, så kan jag väll se hur brun jag kan bli tills på tisdag eller onsdag innan vi ska hem!;)
 
 
 
Men jag vet en del som använder hawaiian tropic, just den sololjan då.
Finns liksom i vanlig olja och i spray, och så finns det olika hur högt skydd man vill ha, beroende på hur lätt man bränner sig, hur ens grundfärg är osv men rekomenderar verkligen den!
Sen luktar den kokosnöt också som dom flesta gillar, jag tycker själv inte det luktar gott men jag är säkert den ända, hahah.
Men den jag köpte var sådan som stannar kvar i vatten och jag hade solskydds faktor 6, ville ha något högre men fanns bara 6 och mindre så får väll se om jag bränner mig eller inte!
Tre olika en utan solskydd, en med 4 och den med 20 är i spray.
Dessa är väll typ dom vanligaste sorterna i affärerna alltså tanning oil, dry spray oil och en annan dry oil elr vad den hette, för när jag skulle köpa den som ej försvinner i vatten hittade jag bara dom tre, men den jag ville ha fanns på cubus iaf.
Men det är inte så stor skillnad på dom som det låter när jag skriver haha!
 
Men ja ska fösöka bli så brun som möjligt tills nästa vecka i alla fall!
Haha förlåt om inlägget blev lite rörigt, menmen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0