godnatt

Innan jag går och lägger mig tänkte jag skriva vad jag ska göra under veckan, jag ska göra en typ tabell som vi ska ha och skriva vad vi ska göra under veckorna, men jag vill ha ett mönster i rutorna och kan ej bestämma vilket mönster så jag har inte kommit så långt direkt.
 
Måndag: idag då, har inte gjort något speciellt
Tisdag: Inget
Onsdag: Packa ihop alla grejer
Torsdag: Åka hem och förmodligen träffa Grace!
Fredag: inget bestämt
Lördag: Liseberg med Grace
Söndag: inget bestämt där heller!
 
Någon dag måste jag i alla fall till en piercing studio för jag har åkt på en infektion i min navelpiercing när jag bytte piercing, när jag har gjort det andra gånger har det gått hur bra som hellst men det var väll bakteriet eller något på den! Hoppas jag inte behöver ta ut den i alla fall!
 
Men nu ska jag sova! Godnatt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0