Hejhej!

Idag var jag och familjen på stan och så gick vi och käka lunch på burger king, haha och när vi gick in där så nös min lillasyster sjuuuukt högt så alla på hela burger king och utanför stirrade som vi var utomjordingar eller något värre än det, liiite pinsamt... asså har seriöst aldrig hört någon som nyst högre än det!
 
jaja tog kort på lite av det jag köpte men det fungerar ej att ladda över bilderna just nu så jag gör det senare när jag fått tag på en överföringssladd istället!
men har inget gjort så mycket mer än att typ gått i affärer och handlat osv, men nu sitter snackar jag och Grace och snackar på skype och mamma grillar så ska snart äta!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0