Hela dagen.

Idag vakna jag kl: 07.00 och kl:09.00 åkte jag ifrån Lella och åkte till Lerum och träffa mamma och Alex för skulle till optikern och vaccinera hundarna, och så åt vi på en restaurang det var typ en buffé med MASSA sushi så de var gött, Sedan åkte vi hem och 2 timmar senare träffa jag och Alex min syrra i Göteborg och så gick vi på bio, Filmen hette  Grown ups 2 den va skit bra tror aldrig jag har skrattat så mycket haha, sen när vi kom hem så gick jag och Alex ner till vår brygga och bada tror de var 22 grader i vattnet (de va en sjö), sen kom ja hem för gott sitter i mina myskläder för ja fryser jag kommer blogga lite mer idag men pöss så länge <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0