Ricinolja

Ricinolja är en tarmsköljning och i de finns de laxeringsmedel i de men de är inte bra att äta ricinolja men man kan använda de på hårrötterna, det är bevisat av läkare att håret växer men det fungerar så klart inte för alla. Man kan köpa det på Apoteket. Jag  försöker använda detta på mitt hår men har varit lite slarvig med det men på mina ögonfransar brukar jag använda det på och dom har växt väldigt mycket sens jag började jag rekommenderar detta till 110% men på håret vet jag inte, men det borde vara samma som på ögonfransarna, SÖÖK på Ricinolja och se för och efter bilder och det ser ut att fungera. Rekommenderar detta Starkt.    
 
För och Efter Bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0