Tåget

Hej! Fått nytt internet på telefonen och datorn har börjat fungera igen, hahah
Men nu blir det nog lite mer bloggning från mig iaf! 
 
Okej men efter jag kom hem från Värmland i torsdags kom jag hem och packade upp sen dagen efter åkte jag till Grace, fast hon kom och mötte mig i Göteborg, sen så badade vi och solade i några minuter i alla fall, vi ville ju kolla film samtidigt men det var för ljust så det blev inte så mycket solande. 
Sen på kvällen prövade vi en ansikmask vi kommer blogga om någon dag och så åt vi chips och kollade på film resten av kvällen men dagen efter så åkte vi hem till Göteborg och åt sushi och gick runt där till 6 någon gång och sen åkte vi hem till mig och där gjorde vi inget speciellt! 
Men idag har vi kollat på film hela dagen och sen åkte hon till Göteborg för att kolla på bio med hennes syskon!
 
Och just nu sitter jag på tåget in till Göteborg för ska ta bussen till Borås! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0