Veckan!!

Hej bloggen sitter och solar gick upp förra gången och somna i stänger haha sär vet, tänkte göra ett till försök  haha, sitter ute på gräsmattan och så kommer katten och börjar gå på mig haha, har min dator här ute, kollar på en serie som heter Killing :)
 
Vad händer i veckan?
Jo detta:
Måndag/idag: sola/slappa
Tisdag: Åka till Torslanda till våra kusiner så ska vi typ ha kul med familjen typ.
Onsdag: Blir de Ullared ska köpa mycket haha.
Torsdag: kommer kanske Lella hem :D
Fredag: vet jag inte.
Lördag: tvingar Lella med mig till Liseberg.
Söndag: ingen aning
 
 
 
Asså älskar baksidan på denna bikining :D
PS: min näsa är vit för har massa solkräm på den haha.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0